Fredaá

Jaha då hade en hel vecka seglat förbi igen, jag som tycker att jag haft så tråkigt nu när jag har legat hemma och varit sjuk, inte va det så mycket bättre idag heller! Tog mig upp på morgonen och åkte till jobbet, där kände jag mig helt okej! Sålde 2 maskiner gjorde jag innan fika pausen, och sen slog det..Jag mådde så illa och huvudvärken vägrade att släppa! Hem och vila, laga lunch och glo på Tv...Älsklingen kom hem och det var världens bästa medecin! Mera mera vila och senare på Eftermíddagen kändes det lite bättre! Magnus kom hit för att hjälpa oss med förådet, Tack =D, sen åkte vi och slängde hur jädra mycket skit som helst..Jag tycker inte om att slänga saker, måste nog flytta till hus å att jag kan samla på mig allt jag köper och har fått genom åren!!, Men nu har vi iallafall ett fint och organiserat Föråd..Ska inte lägga så mycket mer energi på lägenheten, har lite andra planer på G !!

Nu på kvällen har vi bara suttit och myst framför Tv:n, Kollat på Idol såklart, ha ha Mattias åkte ut, det trodde jag faktiskt inte men det är bra, han är för smörig..Jag vill ju att Marie ska vinna-hon är så grym!! Nej gott folk, ni får ha en underbar fredagkväll, det ska jag ha med min älskade!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback