Helgen!

Igår kom jag iväg tidigare från jobbet, skönt att få sluta tidigare på fredagar, vi hade en liten tävling så vi slutade 15.30 istället för 16.30 inte så långt innan, men det var en märkbar skillnad! Stack direkt till Rättpris för att inhandla mumsiga saker till helgen och sen hem och tog en kopp Te med Emma & Peter som kikade förbi.

På kvällen kom Elin hit, vi käkade tacos och drack några glas vin, kollade på idol och pratade massa massa om allt och ingenting, så skönt att umgås med henne igen, var ett tag sen nu =D Hm, gamla som vi börjar bli kröp vi till sängs kl 23.00 då kunde vi inte stå ut längre, ha ha! Och piggot Elin gick ju upp kl 07.00 oxå, vaknade strax efter och bönade och bad om att få sova lite till, kom till sist upp vid en 9 nånting, Hotellfrukost blev det som vanligt när Elin är här, och sen ner på Waynés Coffee med Niklas, satt där och pratade gamla minnen och skrattade så att alla på Fiken började fundera på hur fan det stod till med oss =D..

Idag var första dagen på länge länge, jag kände mig som Lisa igen, har inte varit så lycklig på länge! Det är skönt! Efter vi hade fikat drog jag och Niklas till Borlänge, köpte lite julklappar (och NU är vi äntligen klara med ALLT), jag fixade naglarna på Proffersional Nail, blev riktigt nöjd! Niklas och jag vart så jädra griniga i Kupolen pga hunger så vi svängde in på Max på vägen hem, då tyckte vi att vi skällt tillräckligt mkt på allt och alla!

Men nu är jag hemma igen, ska göra lite fint hemma inför Älsklingens hemkomst imorgon, sen ska jag ta en kopp Te och kanske kolla på film!

       image168  


                   Bilden är tagen från sommaren, bakfulla och jävliga =P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback