Lonley Tusday!

Fan, jag skrev precis värsta inlägget och sen så försvann det, usch va arg man blir, Gaah!!

Anyway... idag har det som vanligt varit jobb på tapeten, har inte kännt mig på topp de senaste dagarna så på jobbet gick det somsisomsa, gjorde det jag orkade iallafall. Jag börjar bli sjuk, vill inte, vill verkligen inte vara sjuk, hatar det! Ligga ensam hemma och bara tröka!

Efter jobbet idag så mötte jag Emma på Wayne´s vi tog en fika och snackade massa skit (eller ja det var nog hon som pratade mest) =D sen åkte jag hem och har bara slappat sen dess. Älsklingen jobbar och jag är ensam, tråkigt..Vill ju mysa!

Kvällens "Highlight": Desperate Housewifes, ååh det är så jädra bra och spännande! Idag blev jag så himla glad när jag upptäckte att en vän till mig (som jag tyvärr inte har så mkt kontakt med längre) Hade skickat texten " Saknar dig" Oj va glad jag blev då, du ska veta att jag SAKNAR dig också!

Nej nu försöker jag spara detta igen, sen är det dags för Lisa att sova, Godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback