Sjukling!

Aww jag är sjuk, har inte alls mått nå bra idag, bara legat hemma och sovit och tyckt synd om mig själv! Som jag skrev tidigare så hatar jag att vara sjuk, är så tråkigt, hoppas att jag orkar gå till jobbet imorgon! Tog en liten sväng ner till ICA för att handla lite, det är det jag har gjort idag! Maggan och Niklas tittade förbi en liten sväng idag och tyckte iallafall liiite synd om mig..Älsklingen kom hem från jobbet idag och har verkligen varit helt underbar, han har fixat och donat, gett mig fotmassage och städat hela lägenheten, det är så fint nu! Det bästa är att jag behöver inte säga åt honom när jag tycker att han ska göra saker, utan han tar egna inisiativ, och det är inte många Män som gör det ;-) Tack Fredrik mitt hjärta, du är världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback