Tiden rinner iväg...

Det är helt sjukt hur snabbt tiden går, tyckte att jag skrev här nyss, men det var ju länge sen! Veckorna rullar på så snabbt, och sen kommer helgen och man blir överlycklig, men helt plötligt är helgen borta och det är måndag igen, blää! Vilket väder det har varit, snö, kallt, blaskigt och jävligt! Hellre att snön kommer, bara vi slipper slasket..

Igår var Sanna & Johan här och hälsade på, det var jätte trevligt! Så skönt att träffas igen, känns som evigheter sen.Vi käkade en stor Tacobuffé och drack vin, efter maten satte vi oss i soffan och snackade massa skit, gamla som vi börjar bli (speciellt jag och Sanna) så var vi skit trötta ju längre tiden gick! Blev inte så sent, men vi behövde sova allihopa =D

Idag har jag varit ensam hemma heeela dagen och haft så tråkigt, gick runt i pyramas hela dagen och slappade, Kl 17.30 bestämde jag mig för att göra ett ryck, tog på mig kläder och storstädade hela lägenheten! Puuh så nu sitter jag här ganska slut men nöjd med min insats! Ska strax fixa tätten och betala min P.bot *morr* Sen blir det glass och en mysig kväll med Singalong!! Natti natt


image170

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback