Tisdag...

Jaha då har man jag varit hos doktorn för min huvudvärk och mitt illamåeende! Blev sjukskriven i nästan 2 veckor..Doktorn vissten inte säkert vad det var för fel på mig så jag ska upp till Falun och Röntga hjärnan! Hoppas att det blir snart snart, så man slipper vara orolig!!

En sak vet jag iallafall och det är att jag håller på att bli knäpp hemma, blir så väldans rastlös av att bara gå hemma! Jag försöker hitta på saker, men jag måste ju också ta det lugnt och vila!! Igår va det mys hemma, åkte till jobbet en sväng och lämnade in mina papper från doktorn! Annars har jag bara tagit det lugnt!



Måndagens film:
 Jätte bra film med bla. Adam Sandler i huvudrollen!!
                           Vänner för livet

Idag har vi också tagit det lugn, varit till Emma och Peter och fikat, där bjöds det på en jätte mumsig morotskaka! Efter fikat åkte vi till RättPris och handlade och när vi kom hem var vi så duktiga att vi frostade av frysen, jätte skönt nu innan jul och allt! Vi köpte en Julskinka idag, den var billig och perfekt i storlek!!

Nej nu ska vi dricka Te, kolla på Desperate Housewies och sen blir det Film..Laaaaater <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback