Torsdagen...

Har varit seeeg, var förbi en sväng på jobbet idag och hälsade på, längtar faktiskt tillbaka!! Sen har jag varit hemma och bara slappat och legat och sovit på soffan (onödig lyx man får unna sig vid sjukskrivning)..På eftermiddagen bestämmde jag mig för att rycka upp mig lite, så jag städade hela lägenheten, kom på att det nog var dags för det nu! Sen gick jag ner på Waynés och fikade med Sara, det var jätte kul att umgås med henne igen, va länge sen nu! Nu ska jag strax packa och fixa lite inför morgondagen, vi ska åka till Sthlm/Uppsala och hälsa på i helgen =D Ha en super trevlig helg, hörs snart igen!!

image178

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för tröjan idag! Hoppas att du mår bra och allt ordnar sig! Ta hand om dig! Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback