I helgen...

Har det varit full rulle, Könde mig jätte dålig på jobbet i Fredags, så jag gick hem vid lunch och lade mig och sov! Efter ett par timmar vaknade jag till och mådde lite bättre! Jag och Fredrik åkte till Uppsala med en skåpbil som vi lånat av Långdahls, handlade massa massa saker på IKEA! Gaah va dyrt det blev, helt galet, men nu har vi ett helt nytt vardagsrum, och det är skönt! Va så trötta på det gamla! Trivs verkligen hemma nu, tycker vi fått så fint =D

I Uppsala hälsade vi på Fredriks Familj oxå, åkte hem med allt på lördagen. Då var det verkligen Katastrof, upp med alla nya möbler till oss, och bort med det gamla till Niklas som köpt det! Sen bort med hans gamla soffa och vissa av våra gamla grejer till Erikshjälpen! Sen var det bara att skynda hem och iväg på Tjejkväll hos
Emma Det var verkligen jätte trevligt, vi åt Tacos och snackade massa skit =D Tack Emma för en mysig kväll! Jag gick ganska tidigt var trött som få.När jag kom hem så hade Fredrik & Magnus monterat alla möbler och fint vart det!

Idag har jag skjutsat älsklingen till Borlänge, handlat, tvättat och storstädat hemma! Sen bjöd jag Emma & Marco på kaffe och Bananasplit..Mums! Nu kommer snart Niklas, vi ska äta Pizza och kanske hyra en film! Mys! Laaaaater

image159

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack själv ! Hade också jättetrevligt ! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback