Oj

Nu var det verkligen längesen jag skrev här, har haft fullt upp får jag skylla på!
Onsdagen förra veckan var det jobb som vanligt och sen in på Carcosmetic med bilen och iväg till Frissan, blev ju korthårig förra veckan =P, Torsdagen var jobb och iväg till Frissan igen för att färga!

Helgen;
På fredagkvällen satt jag hemma själv och hade tråkigt så jag åkte iväg till ishallen istället och kollade när Thomas spelade, vilken skillnad sen förra säsongen, dom är super duktiga! Bettan bjöd hem mig efter matchen på myskväll och då var den ensamma fredagen räddad!
På lördagen hade jag och Fredrik bara en "hemma/mys" dag, dvs att vi gjorde ingenting!
På söndagenm städade vi och fixade hemma, sen åkte vi och firade Anders som fyllde 20 år =D


21/10-07 Välkommen Rasmus till världen

MÅNDAGEN: Världens Bästa Dag, Åkte och träffade Erikas & Marcus och deras lilla ögonsten Rasmus på BB, vilken underbart gó liten kille! Kul att komma till BB, men snacka snacka om att jag blev avundsjuk och fick ännu mer längtan till att bli mamma!

Kommentarer
Postat av: Emma

tackar! :) Allt bra med dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback