Tråkiga måndag!

Hur kommer det sig att Måndagar är så tråkiga?! Har verkligen inte haft en bra dag idag, har kännts segt och tråkigt! Idag på jobbet blev jag bjuden på lunch på Dalhästen, vilken lyxlunch på en Måndag! Potatisgratäng med Biffar, vitlökssmör & rödvinssås, Wow va gott =D Trodde inte man fick så bra mat på en måndag!

När jag kom hem var älsklingen hemma och tog emot mig med öppna armar, skönt att han gör mig på bra humör! Älskar dig mest i hela universum! Sen la jag mig på sofan och vips så hade Lisa somnat! Mys!

När jag vaknade var det dags att laga mat,skulle göra stuvade mackaroner med köttbullar & korv, tror ni inte att jag lyckas brännar all mat?! så det var ju bara att slänga! Usch för måndagar! Nu ska vi dicka lite kaffe och mysa denna kalla höstkväll..Härligt att hösten är här, för varje dag så närmar sig julen =D

image160
 Vackra höst färger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback