Äntligen hemma igen!!

Nu är jag hemma igen =D är så himla underbart..Har haft jätte roligt i Sthlm på utbildningen och träffat massa härliga människor. Men gud va jag har längtat hem!! Tapetseringen blev jätte bra och nu har vi fått riktigt fint hemma med nya inredningprylar och Fredriks efterlängtade stoora TV!

I helgen har vi haft lite mys hemma med ett par vänner, ätit gott och haft skoj. Idag har vi bara slappat och varit och hälsat på Emma & Peter, gud va fint dom har i nya lägenheten =D Magnus har varit här nu på kvällen och vi har lagat mat och bara slappat!!

Imorgon är det första dagen på kontoret i Avesta, ska bli jätte roligt att se!! Nej nu ska jag ta och lägga mig så att jag är pigg imorgon! Pussar

image155

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback