Roadtrip

Då var jag hemma från Örebro, skönt att vara hemma men tråkigt att lämna mín vän! Kom dit Fredag kväll, vi käkade god mat, kollade på film och myste! På lördagen åkte vi till Mariebergs köpcenter och shoppade, faaan va stort det var! Där hade dom en speciell mode show, gud va vi skratta åt dom snyggisarna! Käkade på donken gjorde vi och sen vart det takeaway kaffe! När vi kom tillbaka till Universitetet så bara slappade vi och skvallrade! Jag åkte hem ganska sent på lördagkvällen! Höll nästan på att köra på en räv, räven stod mitt i vägen och kollade mot bilen, men sprang sm tur var iväg sen! Puh!

Idag har vi städat och tvättat hemma! Ätit en god middag och bara varit, underbart! Gaaah höll på att bli tokig på min dator, men nu har snälla Maggan varit här och formaterat om den plus laddat hem nya roliga programm till oss =D Vi har precis kollat på Ensam mamma söker, det är ju bara så jädra bra! Blev nachos och Guaklakole (enligt veronikas son) mums! Nu är det dags att sova! Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback