Rutin skapar kaus?!

Vi är många som tjatar om att vi skulle vilja ha lite mer rutin på livet, jobba 8.00-17.00, komma hem och laga mat, träffa vänner och ha helgerna fria! JAG är en av dom som har önskat mig mer rutin på livet, och nu när jag äntligen har det, så känns det som om allt är kaus i mitt liv..Jag hinner knappt någonting, fast jag jobbar 8-16.30 och är ledig på helgerna! Vart är tiden? Visst liite mer rutin har jag väl idag, kommer hem från jobbet, lagar mat, fixar och donar, kollar på TV och lägger mig i tid på kvällarna..Men ändå känns det som om jag inte hinner med ett dugg!

Vet att jag varit kass på att skriva här, har inte alls suttit mycket framför datorn, måste ju hinna med annat..Måste skärpa mig, tycker ju att det är kul att skriva =D Veckan har rullat på som vanligt med jobb och rutiner. Helgen därimot har varit ett rent Helvete, bara kaus..Skönt att vara hemma på plats i Hedemora igen, här är vi trygga, ha ha! Idag har vi bara myst framför Tv:n och nu ikväll var det ju ett av mina favvo programm på Tv, Ensam mamma söker! As bra jue =D Näe nu ska jag ta en kopp te och en dusch och sen blir det kväller! Natti Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback