Flitiga oss!

Igår började jag och Fredrik att ta tag i att rensa grejer, packa lite och storstäda plus att vi hade massa tvätt att tvätta! Vi kände oss så duktiga igår efter många många timmars städning osv. Jag avslutade kvällen med att göra en underbart god Tacopaj =D

Ikväll när jag kommer hem ska jag umgås med Niklas och sen rensa lite bland porslinet i köket. Jag som älskar porslin, det komemr bli svårt att skänka bort så mycket fint. Vi har bestämt oss för att rensa så mycket som möjligt av det vi inte använder, det  är det som är skönt med att flytta, man måste göra sig av med onödiga saker..!

image197

Kommentarer
Postat av: Emma

ja jag förstår att det är mkt att göra :s man samlar ju på sig lite grejjer genom åren.. :P
Ska ni flytta till en annan lägenhet eller blir det hus? :)

Postat av: Emma

Jahaa! Ja vad kul med en trädgård! :)
Godnatt! kram!

2008-04-15 @ 00:02:20
URL: http://emmahaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback