Örebro!

Nu är vi hemma igen! Igår hade vi riktigt roligt och levde studentlivet så gott vi bara kunde! Jag säger bara en sak, helvete va studenterna i Örebro kan festa! Inget för pryda kan jag avslöja!! Helt galet var det, men roligt..Träffade personer jag inte sett på länge och det var superkul plus en hel del massa nya galna roliga personligheter!

Ärligt talat fattar jag inte hur min lilla plupp står ut, jag hade inte klarat studentlivet mer än en vecka utan att bli knäpp, tror jag, ha ha!!

Lika roligt hade vi inte idag då vi fick spendera många timmar på akuten!! Vi kom hem till Hedemora igen ca 21.00, trötta som få. Men nu är vi äntligen hemma! Tack Kära Elin för en underbar helg med dig!

Nu ska vi packa upp lite och sen blir nästa hållplats: SÄNGEN!!
Ha en trevlig kväll/natt..

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Jo allt är bra med mig! Själv då? :)
Jaha!? Nee det var inte lite... :s
Såg att ni ska flytta, eller har ni kanske redan gjort det? :)
Hoppas allt är bra! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback