PUH.

Veckan har varit som vanligt, jobb jobb och jobb!! Men det har varit en riktigt bra vecka, känner mig på tipp top! Helgen har varit bra! I fredags hade jag och Niklas vin/film kväll och pratade en hel del skit. På lördagen fixade jag lite här hemma och städade och sen på eftermiddagen åkte jag hem till Linda & Dan, och där väntade en riktigt trevlig kväll/natt med fika, prat, målning, pokerkväll osv! Vilka guldklimpar de är!!

Idag har jag och älsklingen hållt på att bli tokiga, vi har rensat, packat, varit och slängt massa saker samt skänkt saker till Erikshjälpen, lagt undan de saker vi inte ska spara i en kartong som Elin ska få, städat bakom spis/ under kul-och frys. Rensat bådas garderober och slängt en hel del saker! Dessutom har vi haft marathon i tvättstugan idag, tvättat sängkläder, madrass skydden, handukar kläder osv osv!!

Vi fick lite panik idag när vi kom på att "Shit vi har bara två helger på oss att fixa allt..PANIK..Tillråga på allt så jobbar ju självklart älsklingen nästa helg! Han skulle försöka byta dag, för på Lördag tänkte vi åka till IKEA i Uppsala och hämta Gästsängen plus att vi har en hel del vi måste fylla ut huset med att köpa till, men det ska bli kul =D He He I love IKEA.. Förresten, någon som vill hjälpa till att packa? Det är såå tråkigt..

Nej nu ropar min kudde, dags att gå och lägga sig strax. Måste ju vara pigg imorgon inför en ny spännande? Vecka!! Natti Natt!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det gör du rätt i ;P
Tack desamma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback