R.I.P 2008-04-26

Jag är så tacksam att jag fick träffa dig inatt
Hålla din hand och tala om för dig
hur mycket du betyder för mig
Att jag älskar dig för att du är den
Du är och för allt du har gjort

Jag är också tacksam att du slipper lida och ha ont
Men det är så tugnt utan dig
Vad är ett liv utan dig?

Jag kan fortfarande inte fatta att du är borta
Jag lever i förnekelse
Jag måste förstå att du inte längre finns

Tack för allt. Du är en ängel
En god människa med ett hjärta
av guld

Du var som min mor, skyddade mig alltid
under dina vackra änglavingar.
Allt gick snabbt
Cancern vann över dig
Du kommer alltid finnas med oss
i våra hjärtan!!


Älskar dig



Kommentarer
Postat av: Elin

så vackert........

2008-05-08 @ 14:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback