Sol

Jag vill ha sol & värme! Var ett tag sen jag skrev nu igen, måste försöka bättra mig! Har mest jobbat på sistone, Hittat på lite annat skoj har vi också gjort, bla varit på Mandylons Realiseparty, hittar på en del aktiviteter, Åkt gokart, umgåtts med vänner osv!

Ikväll åker vi iväg med jobbet till Krattemasugn, Fan va skoj det ska bli, Ligga på stranden och sola med en paraplydrink, äta gott och ha roligt med gänget! För övrigt i helgen, är det seriöst dags att börja packa, flyttar ju snart och har inte gjort någonting! Ha en trevlig helg..


image194

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är bara bra med mig, själv då? Kul med hus : ) vart ligger det då? Japp, min pappa var med och spela i sitt nya band Young, rich and pitfull, jag kunde tyvörr inte komma och kolla men det blir ju fler spelningar! Antar att du menar Elins fest, självklart kommer jag, ska bli super skoj! Vet du några fler som kommer? Ha en fortsatt trevlig helg! Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback