Trötter..

Usch och fy va trötter jag är idag! Kommer i efterhand nu, har varit lite slitigt på jobbet de senaste dagarna! Men det är bara att kämpa! Blev så besviken idag när vi fick reda på att vi måste flytta 2 veckor senare än planerat, känns så tråkigt nu när vi ställt in oss på att flytta om 3 veckor! Längtar ju så fruktansvärt mycket nu!

Jag längtar tills på Fredag nu, vi är ju ett gäng som åker till Örebro då för att Festa med Elin =D skönt att vi hämtade nya bilen också, så slipper vi åka gammal skrutt volvo dit, är så nöjd med nya bilen!

Nu är det dags att krypa i säng, måste få lite sömn så att jag orkar med morgondagens utmaning!!


image195

HA HA, Dagens skratt, eller tycker jag bara den är så kul för att jag är trött?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Ska ni åka bil till Elin? I såna fall kan ni ta med en sak från Hedemora då till mig? Tänkte ringa men jag har inte ditt mobil nr : / Om du ser det här får du gärna höra av dig.. Hm, jag mailar mitt mobil nr på facebook till dig ifall du inte har det.. Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback