Varmt Äpple!

Sitter här på jobbet och har en liten fika paus, och smaskat på ett varmt äpple, låter kanske inte så mumsigt men det är bättre än inget äpple alls. Jag älskar äpplen men är tyvärr allergisk, men fick ett tips om att värma äpplet i micron innan man äter det och det fungerar faktiskt! (kanske onödig info)

Idag har jag iallafall ringt runt och flyttanmält och ringt runt till alla företag som vi har och adressändrat! Så då var det en sak mindre att tänka på! Idag är det världens bästa dag, ikväll är det premiär av Desperate housewives =D

image199

Lätt världens BÄSTA serie!! Längtar längtar!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan!
Japp, BSB var riktigt bra : ) Hihi! Ja, kanske blir sommarjobb i Hedemora i sommar, hoppas på det!

Det var super i Örebro, verkligen! Trotts Elins fot! Ja, bilden är söt tycker jag! Hitta den på aftonbladet och sedan länkar de vidare till det där efterfesten.com som jag vart medlem i! De tar bilder lite här och där! Skoj tycker jag!

Hur går det med flytten då? Hoppas de går bra! Ta hand om dig! Puss puss

Postat av: Emma

Hej! Tyvärr så vet jag inte om det kommer någon rea på just mateus framöver.. :/
Ja det är den filmen! Den var riktigt mysig och söt :)
Allt bra med dig?
Kram

2008-04-20 @ 22:35:16
URL: http://emmahaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback