Virrpanna

idag var jag på synsam i Avesta för att kolla min syn och herregud va synen kan förvärras/förbättras snabbt! Var där för ca 2 år sen och fick glasögon för min närsynthet och nu hade det tydligen blivit mycket värre! Så nu ska jag få nya glasögon som jag måste använda på jobbet och lite hemma, troligen är det därför jag lidit av huvudvärk de senaste månaderna, mina ögon är överansträngda, Så nu hoppas vi att det blir bättre när glasögonen kommer!

Virrpanna jag var idag då, hälsade mina kunder en trevlig fredag, helg och eftermiddag (fast det var förmiddag) så trött var jag på jobbet idag!Känns som om jag inte kan tänka på annat än helgen och öreeebrooo (som dom gnäller) Ska bli så skönt att komma bort en sväng! Nej nu ska jag packa, måla naglarna och sen hoppa ner i säng, kan ju inte vara tröttis imorgon inte!! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback