Full fart mot ny vecka!

Tänk att helgen redan är över?! Jag blir alltid lika förvånad när väckarklockan ringer på måndags morgonen! I helgen har det hunnits med en hel del! I fredags var vi och beställde vår nya soffa på Mio =D Åh den är bara så himla snygg! Det vart mys med vänner och bara att ta det lungt! På lördagen åkte vi till vacka Norn för att fira Oliver dopdag, det var verkligen jätte trevligt. Efter dopet åkte vi ut till gokartbanan & gubbarna körde, jag satt med mitt kaffe, hejade på och skrattade åt galningarna!

Efter Gokarten bjöds det på Tacos hemma hos Fam.Ljungberg, efter det åkte vi hem och fick ett trevligt besök av Emma & Erika, det var evigheter sen jag träffade Erika så det var super skoj. Linda och Oliver kikade också förbi på en kopp kaffe och lite skitsnack! Emma stannade kvar på kvällen och vi spelade kort, det var riktigt trevligt!

På söndagen hade vi en liten sovmorgon jag och älsklingen och sen kikade vi på filmen "Ps I love you" har läst boken och nu kikat på filmen och den var riktigt bra! Annars blev det bara en slapp söndag, fixade och donade lite hemma och hade besök av Elin som kom och spelade kort drack kaffe oh snackade lite skit, sen kom Magnus & Sofi & tillsist tittade Linda & Oliver förbi.........Puh full rulle i helgen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback