Glad Överraskning!!

Dagens glada överraskning! Nu på kvällen satt jag och älsklingen och kollade lite på tv och snackade skit, så det plötsligt plingade på dörren, vi tittade på varandra och undrade vem det kunde vara så sent på kvällen?! Fredrik gick ner och öppnade och det blev knäpp tyst, upp för trappan kom Sanna & Johan, gissa om jag blev chockad?! Gud va roligt! Till berättelsen hör det till att jag pratade med Sanna på kvällen och det var på väg till en kompis för att hälsa på (så jag trodde ju att dom var hemma i Sthlm) men icke san icke =) Vi blev iallafall super duper glada av att träffa dom!

Annars har det varit full rulle i veckan, efter jag kom hem från konferansen, har försökt att sysselsätta mig så gott jag kunnat efter som att älsklingen inte har varit hemma på så lång tid! Men nu är han äntligen hemma och det är så jävla skönt! Helgen har tillils bara varit lugn, har inte gjort nånting speciellt..Jag gick hem lite tidigare från jobbet eftersom jag fick så ont i huvudet igår, hade ont i huvudet hela dagen idag också, men det blev bättre nu på kvällen! Hoppas jag slipper den imorgon bara!! Nu ska jag & älsklingen spela lite kort =) Hoppas ni får en trevlig Lördag kväll/natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback