På Rymmen...

Gårdagens projekt kom inte riktigt igång som jag hade tänkt mig! Först var jag & sussi inne på Mio där jag hittade min och älsklingens nya soffa? Så jävla snygg & bekvän, Fredrik sa att han tyckte att jag skulle beställa den men jag ville att han skulle på chansen att kolla in och prov sitta den! Så det får bli på fredag efter jobbet!
 
Elin ringde & frågade om hon fick sova hos mig, självklart tyckte jag =D Innan jag hämtade upp henne så åkte jag förbi Emma som bjöd på expresso från deras söta lilla maskin! Tack Tack!

Sen när jag och Elin kom innanför dörren hemma så ringde det på dörren, det var Linda & lilla Oliver som kom på besök =D Vi satt och drack kaffe och snackade skit i många många timmar, sen blev det dags att lägga sig, och då rymmer Rasmus, faaan jag & Elin sprang ute i kylan med pyjamas och letade i över en timme efter honom, och tillslut så hittade vi han, stackarn var så rädd! Men vi fick tillslut in honom i huset igen och gick och lade oss bums!

Ja fy tusan, snacka om full rulle igår, puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback