Pinsamt värre!!

Hej Hopp! Idag har jag städat, tvättat & fixat här hemma, välbehövligt var det. Åkte hem till Emma & Peter sen, fikade gott & vi snackade massa skit & spelade Wii, det var super skoj! Här på kvällen skulle jag & Emma passa på att handla lite på ICA, slutade med att jag hade en vagn med massa grejer, och när jag kommer fram till kassan, så har jag inte tillräckligt med pengar på kortet, så jag mimar till Emma & frågade om hon hade penar på kortet och tur var väl det, fy pinsamt värre!

Har hyrt filmen 27 dresses som jag ska kika på, hoppas det är så bra som de säger!  Glömde förresten att lägga blogga min "vill ha" lista tidigare idag, men jag fixar det efter filmen.. Laaaater =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback