Sommar....höst?!

Alltså jag blir knäpp på vädret, igår va det jätte kallt, idag är det soligt & varmt (iallafall i Avesta där jag jobbar), imorgon skulle det tydligen bli kallt igen! Fy, ja nu är det iallafall höst enligt mig om det fortsätter på detta vis!

Imorse när jag skulle åka till jobbet hade det hänt en singelolycka på väg mot hedemora, jag ser bilen ligga i diket och åker bara förbi, efter typ 500 meter slår det mig vad som hänt och jag vände så klart, när jag kom tillbaka hade en annan kille stannat och kvinnan som körde klarade sig bra! Hon var så tacksam att det finns folk som stannade!

Nu sitter jag på jobbet & har nyss ätit lunch, gött.! Ikväll ska jag bara ta det lugnt, älsklingen jobbar tyvärr så ingen kommer vara hemma när jag  kommer hem, slänga sig i famnen på mig & pussa mig *gråter* Längtar så mycket efter dig när du jobbar min älskling!


Kommentarer
Postat av: Emma

Händer väl egentligen inte så mycket. I morgon ska vi till falun och hälsa på Erika, Marcus och Rasmus. Sen till helgen blir det nog lugnt. Få se om vi går på nån hockeymatch. För er då ?

Postat av: Emma

USch. är alldrig roligt när det händer bilolyckor, och man hinner liksom inte reagera direkt heller.

2008-08-07 @ 09:11:39
URL: http://misscomplicado.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback