Uppdatering!

Ja det var på tiden! Har varit full rulle sista dagarna på semestern! Vi har bla rensat skräp från tomten och snyggat till lite med bla gräsklippning,klippa till buskar osv! I fredags var vi i Falun för att älsklingen skulle göra sitt teoriprov och han  klarade det, det firades självklart och vi gick ut på Greken och käkade super god mat, på kvällen kikade Emma förbi, vi satt & drack en öl, snackade skit & tittade på roliga foton =)

På lördagen fick vi besök hela dagen av Fredriks Faster Anna, Yasar & lilla Evelina som växer så att det knakar & på tal om liten så var vi ju bara tvugna att åka och titta på vår lilla tjej efter det som också växer som tusan *sötis*

Igår kan man inte direkt säga att det var en trevlig dag, jag låg i värsta migränanfallet och sov bort det mesta av dagen, vilket resulterade i att jag vaknade på kvällen, pigg & hungrig! Kollade på film med älsklingen "Juno" hette den, men det var verkligen inte en höjdar film! Efter som att jag sovit så mycket så dagen, tog det låååång tid tills jag somnade inatt! Inte så bra med tanke på att man skulle upp och jobba, men men =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback