Borta bra men hemma bäst!

Nu så är vi hemma i Dalarna igen! Fullt av snö och kallt.! Härligt =) Snart bankar julen på dörren & det är massor som ska göras innan dess! Som jag skrivit i tidigare inlägg har vi haft det underbart på semestern, fick massa ny energi så att jag orkar ta tag i saker som behövs ta hand om!

Här kommer lite bilder från semestern;

           

      

          

     
    
    


       

     

      

Det var ett urval av bilder tog 474 bilder & alla dom orkar jag verkligen inte lägga upp, ha ha! Orkar inte skriva text till bilderna! Tänkt va klockar sprungit iväg, redan 02.00 strax! Nej nu ska jag gå och lägga mig! Natti natt

Kommentarer
Postat av: bebbe

ja nu är ni hemma igen :) fan vad bruna ni är alltså!!!! avis tänkte jag skulle sola lite jag med nu på lovet....kan ju behövas om jag ska vara bredvid er ;) älskar dej!!!! snart ses vi igen! massa kramar

2008-12-14 @ 09:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback