En vän som är värd all min favoritchoklad i världen..!

Det är hon verkligen värd! Detta inlägg är tillägnat dig Sanna;

Jag vet inte om jag säger det tillräckligt ofta; jag uppskattar dig & din vänskap! Du är en riktig vän som alltid ställer upp i vått & torrt! Du gör mig på bra humör och din vänskap mig stark! Igår när jag var helt ute och cyklade, kom du till undsättning och puttade mig i rätt riktning igen! Du har alltid funnits där för mig & jag hoppas att du alltid kommer göra det!

Vi är så långt borta från varandra, men ändå så nära, saknar dig så mycket, bara att ha dig i närheten, lyfta telefonen och säga: hörru bruden nu dricker vi kaffe! Jag försöker tänka på dig som en stjärna, jag ser dig inte alltid, med du finns alltid där!!!
Det är ju ödet som bestämt att vi ska regera över två olika städer ;-) eller hur?!

Love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback