Happy happy?!

Hej Svejs...Har precis skrivit pa msn men en nara van som berattade en sak, och du kan tro att jag blev glad?! Jag hoppas verkligen att det kommer ga bra :) Happy Happy ar jag nu!!! (kanske skvallrar sen om jag far)

Imorgon ar det dags att packa vaskorna, for pa torsdag kl 12.00 tar bussen oss till flygplatsen och nan timme senare aker vi hem! Det ar lite blandade kanslor infor det, det ar sa skont med semester, manga sa att 2 veckor var for lange men jag hade kunnat stanna langre om det inte var for Smulan som jag saknar som tusan & vannerna!

Nej nu ska jag ga och njuta av solen lite, sen blir det firande pa isla margarita, da svarfar fyller 50 =) Laaater!!

Kommentarer
Postat av: Sann

Hej tjeHör av dig så ort du orjen! Vad härligt ni har haft det, hoppas att du känner dig ordentligt utvilad nu :) Hör av dig så fort du orkar när ni kommit hem :)

Kram

2008-12-11 @ 15:58:50
Postat av: Sara

men gud va dum jag e..har inte tänkt på att du har blogg:P snacka om att inte tänka..klart man inte kunde tacka nej till en sån inbjudan..Hoppas ni har haft det bra långt därborta i fjärrans land=) ska bli så kul att få träffa dig å fredik igen=D Xxx

2008-12-13 @ 19:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback