Nattuggla!

Ja nehe joho, då sitter jag här igen, tänkte att jag skulle uppdatera om dagen, men ville inte skriva det tillsammans med inlägget nedan! Dagen har varit bra idag! Älsklingen hade missuppfattat tiden då bussen till jobbet skulle gå, så jag ställde självklart upp och skjutsade honom till Borlänge, då fick vi ju lite extratid tillsammans =)

Efter det åkte jag hem till Fam Ljungberg där vi spelade kort & fikade, trevligt! När jag kom hem tog jag tag i lite praktiska saker och sen fick jag ett riktigt ryck, är så trött på julen nu, så granen flög ut från balkongen och alla julgrejer åkte ner i kartonger, see you next christmas! Passade på att städa lite och göra fint! På kvällen här så gjorde jag iordning Thaimat till mig själv, fick besök en sväng av Herr Ljungberg som ville ha kaffe & ett parti kortspel och sen kollade jag på filmen "smother" den var lite små kul faktiskt! Tror älsklingen vill se den imorgon när han kommer hem =) Nu ska jag försöka sova så att timmarna går lite fortare tills mitt hjärta kommer hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback