Tröttis

Oj oj oj vilka dagar det har varit, ännu mera full rulle! Spontant bestämde jag mig för att åka till Sthlm i Torsdags och hälsa på min pappa, lämna julklappar och hinna med en lång fika med kusin vitamin! Trevligt värre! Behöver jag ens säga att det blev ett besök på IKEA?! Hi hi...

Fredagen bjöd på lite julstök hemma och mys med älsklingen, som jag senare på kvällen var fyllechaufför åt, han hade lyxen att få gå ut och äta gott & dricka med jobbet =) Så jag och Niklas umgicks och hade allmänt trevligt!

På lördagen var det lillajul som firades här hemma med massa underbara vänner, gott fika & julklappsbyte´n! Helt plötsligt ett tu blev det bestämt att vi skulle ha fest, och fest blev det! *inga fler kommentarer* Kl 5 på morgonen, arg som ett bi fick Lisa äntligen sussa, men det varade inte många timmar, he he! Men men!

Så nu sitter jag här helt slut & hungrig, vi kollade precis på en film Johan Glans på turne eller nått, tycker han är så jävla klockren! som sagt nu: mat...Laaaater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback