Blod, Skratt & Tårar!!

Jaha då är snart Lördagen över..Det har varit en trevlig dag.! Vaknade vid 10.00 ca och blev serverad frukost av min älskade innan han stack iväg till jobbet. Hade en fruktansvärd huvudvärk imorse så jag tog 2 tabletter och vilade på soffan, tog mig i kragen efter en timme och gjorde iordning mig för att åka och dricka kaffe hos Elin..Skönt att komma iväg och prata lite, har varit väldigt ledsen på sista tiden, så jag behövde lite stöd och framför allt att få skratta!!

När jag åkte därifrån var jag genast på bättre humör, åkte hem för att förbereda middagen med vännerna, massa tok vart det! Jag satte i halsen, fick helt plötsligt jätte svårt att andas och hostade blod tillslut- det är inte hälsosamt att ha roligt!! Skulle igentligen gått ut på Rootvälta ikväll med Elin & co, men jag känner att jag inte orkar!

Den glada härliga känslan är borta och ledsamheten kryper sakta fram-Jag orkar inte!!

Kommentarer
Postat av: Puss puss

Hoppas det var gott med frukost på sängen, vi ses snart

2008-02-04 @ 11:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback