Söndag..!

Idag har det varit en mysig dag hemma, bara slappat och tagit det piano! Såg en artikel i AFTONBLADETS bilaga "Mat & Vin" Där den godaste kladdkakan i Sverige korades, Så jag tänkte att jag skulle prova på att baka "Duokakan" som den hette, Den var väldigt annorlunda men God =D

Hade besök nu på kvällen och de tiggde både av den goda gulash soppan jag tilllagat och av Duokakan, inte nog med det så skulle de ha kaffe oxå =P Ha Ha..Vi kollade nyss på "Singing Bee" Jag tycker det är skit kul.! Nu ska vi bege oss ut i snön..Natti

Kommentarer
Postat av: your love

Mmm, den kakan var annorlunda, men väldigt väldigt god tycker jag! Tack för den my love

2008-02-04 @ 11:24:09
Postat av: Johanna

Jag blondera mitt hår för att jag skulle kunna färga det orange/rött sen! Men det blev bra i slutändan.. : )
Med mig är det bara bra, hur är det själv?
Hoppas allt är bra!
Puss & kram

Postat av: Emma

hehe bra de :)

2008-02-06 @ 01:21:16
URL: http://emmahaa.blogg.se
Postat av: Johanna

Kul med kryssing : ) Med mig är allt bra! Ska till Sthlm i helgen så det ska bli kul!
Ta hand om dig! Kram

2008-02-06 @ 17:43:38
URL: http://blikvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback