Sorg..

Jag orkar egentligen inte sitta här och skriva nu, jag orkar ingenting! Jag orkar inte gråta längre, orkar inte tänka, prata eller någonting!! Det är så jobbigt nu!

Jag vet att du har det bra i himelen nu.!





Av: Erik Blomberg (1894 - 1965)

Var inte rädd för mörkret,
ty ljuset vilar där.
Vi ser ju inga stjärnor,
där intet mörker är.

I ljusa irisringen
du bär en mörk pupill,
ty mörkt är allt,
som ljuset med bävan längtar till.

Var inte rädd för mörkret,
ty ljuset vilar där,
var inte rädd för mörkret,
som ljusets hjärta bär



image183




Kommentarer
Postat av: Ankan

Jag beklagar verkligen sorgen Lixa, Jag hörde vad som hänt.Försök vara stark. Jag finns ALLTID här för dig. Kramar

2008-02-08 @ 11:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback