Dagis...

Jag jobbar på ett Dagis, kan man tro iallafall, Vi blir tametusan sjuka hela tiden..Vi går om varandra i diverse sjukdomar, influensa, magsjuka, förkylningar osv..Vi har inte varit full styrka på jobbet på jätte länge. Själv vart jag sjuk nu i veckan igen. Känns lagom kul, men men nu känner jag mig relativt bra, fortfarande lite ont i halsen!!

Så den senaste veckan har det inte hänt så mycket, mest tagit det lugnt, och nu i helgen har jag verkligen bara slappat, skönt de! Imorgon är det back to work som gäller, älsklingen kommer hem imorgon oxå, så då blir det myskväll =D Nu är iallafall biljetterna bokade och betalda så snart bär det av, längtar så enormt mycket men samtidigt är jag väldigt nervös!!

image182
Förövrigt känner jag mig ganska kluven, vet ej vad jag ska välja..!
Hmm bitarna faller nog på plats så småningom!

Kommentarer
Postat av: Din

Älskar dig!!

2008-01-29 @ 22:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback