Den efterlängtade...

Helgen är här =D Har haft en ganska tuff vecka på jobbet så nu sitter det extra fint med helg.! Igår åt vi Middag med Niklas och sen spelade vi Guitarrhero- Han måste verkligen ta hem sitt spel snart, för vi är ju snart beroende =P
Imorse åkte vi till Kupolen och handlade lite, sen köpte vi ännu mer fiskar, så nu är det full rulle i aqvariumet..!

På eftermiddagen här har vi kollat på film och ätit Thaimat..Nu sitter Niklas & Älsklingen och spelar, Ovanligt.! Jag har träningsverk på ställen jag aldrig anat att man kunde få, så jag tog en liten Paus, ska strax hälla upp ett glas vin och Joina grabbarna.!

Nu är det inte lång tid kvar tills vi åker, längtar mer och mer för varje dag =D

Kommentarer
Postat av: marthina

vart ska ni åka? :)

Postat av: marthina

härligt det låter! jodå, det känns helt okej faktiskt. lite trött på att jobba om jag ska vara ärlig :P kramis

2008-01-21 @ 21:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback