"Moi = John Blund?"

♥ Då är det efterlängtade 2008 här.! Ett år som kommer medföra stora prövningar, härliga resor, Qualitytime med vänner och familj. Men framförallt nya spännande uppdrag. Mitt Nyårslöfte var att jag under detta år: Ska uppskatta det jag har istället för att fastna i det "negativa". Det är så många som är så negativa hela tiden så att de glömmer bort det som är bra.! Julen är över, det nya året är här. Längtar efter Sol Bad & värme..!

Sitter nu på jobbet, och jag längtar hem till min säng, idag är det jag som är självaste John Blund. Zzz.! ♥ 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Japp, jag har flyttat tillbaka!
Sak plugga Pedagigiskt arbete med yngra barn, ska bli skit kul!

Vad händer hos dig då?
Hoppas allt är bra!
Kram

Postat av: marthina

håller med! vill också ha sommar och sol nu.. men, var nyss ute med hunden och det känndes som att det är låångt dit nu med all snö :/ kramar!

2008-01-08 @ 11:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback