Simsalabim

Hade jag varit trollkarl så hade min första uppgift varit att trolla bort all snö, nu är jag trött på detta.! Vill ha Sol och värme, alldeles för kallt ute...Brr..!

De senaste dagarna har gått som smort, tiden bara flyger förbi..Som vanligt har jag jobbat.! Vi har fått en ny Hobby hemma-att spela Guitarr Hero..Fan va kul det är, det är det enda vi gör på kvällarna nu..Haft mycket besök dessa dagar, som också vill va med och spela =D

I helgen var jag och Elin och åt lunch och sen åkte vi och hälsade på Erika o familj i Falun, Hade jätte trevligt.! Efter Falun tittade vi förbi Hanna en sväng, Blev mycket fika i Lördags för oss =D

Ikväll blir det till och förbereda lite inför Fredriks födelsedag med bla. bullbak =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback