Ska det vara så svårt?!

Att Hitta det vi är ute efter? Hmm vi letade länge, men var inte riktigt nöjda, men vi ger oss inte förrns vi hittar det perfekta.! Imorgon blir det till att ringa runt och kolla med folk. Jag vet att jag är hemlighetsfull men jag vill inte att ni ska veta förrns det är 100% klart, så ge Er till tåls =P
Nu på kvällen har det bara varit lungt och skönt, Elin kom hit och hälsade på trots att hon är sjuk, hoppas att hon blir frisk till på lördag bara =D ..Nu ska jag och älsklingen planera lite inför resan! Godnatt!!


"Big changes, new life"

Kommentarer
Postat av: Emma

Tacktack! :)
Allt bra annars?
Vart ska ni resa då?
Ha det så bra! kram

Postat av: Fredrik

Ja men vi kommer hitta det vi söker, var inte orolig älskling!

2008-02-04 @ 11:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback