Uppdatering..!

Nu var det verkligen länge sedan jag bloggade, haft en hel del att göra, men jag har tänk på att blogga en hel del ggr iallafall, det är ganska skönt att få skriva om det som hänt, ens tankar och funderingar.!

I torsdags åkte jag ner till Sthlm och hälsade på La Familia, på Fredagen bar det ut på Djurö för att ha Konferance med hela PB svenska, och jädrar va kul vi hade, träffade massa roliga människor, hade jätte intressanta föreläsningar och vilken Lyx, olala..! Toppklass på service, boende och Mat.! Kom hem på Lördagen vid Lunch ca och då var det "kalas" för min älskade som fyllde 23 år, gammal =P

Vi hade besök av Fredriks familj, sen på kvällen gick vi ut med några vänner på "överrasningsmiddag" på Greken,. Ägaren bjöd Fredrik på Ouzo eftersom att det var hans födelsedag, men Fredde höll på att tuppa av- Usch och fy tyckte han..! Ha Ha..Men vi hade jätte trevligt. Kvällen avslutades med en Mysig kväll här hemma och invigning av Freddes födelsedagspresent-en Drafmaster, mycket öl vart det...

På söndagen tog vi det lungt och bara myste, och nu i veckan har det inte hänt så mycket mer än att vi har jobbat och slitigt.! Jag har precis avslutat en storstädning här hemma, skönt att bli av med, då kan jag och hjärtat bara ta det lugnt imorgon och ha myskväll när han kommer hem!! Saknar honom..!

Tillsist vill jag bara tillägga att jag blir så förbannad, det är nått Psykfall där ute som busringer till mig varje dag mellan 20.00-21.00 och bara flåsar i luren, tänk att han inte ger sig, Blääää & Morr 

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Mm hon är cool :) hehe!
Jodå det är bra med mig, själv då?

Postat av: Emma

vad bra :) Ja jag trivs jättebra!
Mm desamma!

2008-01-16 @ 20:43:17
URL: http://emmahaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback