Flitiga Lisa!

Ja idag kan man verkligen säga att jag har varit flitig, städat hela huset, tvättat massa maskiner med tvätt, tvättat bilen & dammsugit och fixat fint i bilen, handlat, och vart iväg och slängt allt vi sorterar i återvinningen..Inte nog med det så har jag haft trevligt besök hela dagen. Elin var här & jag lagade en fantastisk god lunch till oss, enligt mig själv =)
Panerad & stekt hälleflundra med kokt potatis & en supergod gräddfilssås & lite citron *mums*

Sen kikade Emma & Niklas förbi oss på en kopp kaffe & massa skitsnack! Sen stack vi och träffade Magnus & sofi, hämtade madrassen & sen gick vi och käkade på Blå Lagunen, gott..!

Pratade för ett tag sen med en Emma som var lite rund om fötterna?! He He, hon är rolig, hoppas du mår bra imorgon vännen =) Hon svor förövrigt på att hon skulle dra med mig på Daldansen nästa år och att det inte fanns några undanflykter, ye ye lycka till ;-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback