Hemma igen!

Nu är vi hemma igen efter vår underbart trevliga & roliga resa till Stockholm! I fredags åkte jag, älsklingen & Elin till min pappa och hälsade på, vi umgicks & fixade bilen! På lördags morgonen skjutsade vi Elin till Arlanda inför hennes äventyr till Tyskland/Ungern! Efter vi vinkat hej då åkte vi tillbaka till pappa & sov en stund till, sen bar det iväg till Sanna & Johan i Vaxholm =) 

I Vaxholm hade vi det helt underbart, På lördagen kollade vi in stan, spelade minigolf, käkade en super god middag precis vid vattnet sen till efterrätt blev det italiensk glass i en super mysig glassbar, senare på kvällen åkte vi hem till S & J och kollade på film!!

               


På söndagen åt vi frulle, kollade på massa fina bilder och sen drog vi iväg till Täby C, där Sanna skulle köpa ett hårband och jag skulle ev köpa en tröja, hmm jag kan säga att det vart inte riktigt vad vi tänkt oss! Vi gick där ifrån med väldigt mycket mer!! Köpte bla lite kläder, inredningsprylar, ett jätte sött klockhalsband, en scrapbook med massa tillbehör, en rosa mp3 mm.

                 

Efter shoppingrundan, åkte vi & handlade lite på ICA och det bjöds på Tacos, verkligen super gott! Sen var det dags att lämna Vaxholm, och det var inte alls roligt, vi hade velat stanna båda två! Det var ganska sent på kvällen så vi drog vidare till Uppsala och sov hos Fredriks familj, där vart det mys på verandan på kvällen innan läggdax. På måndagen åkte vi hem mot Dalarna igen, ganska skönt att få komma hem då och sova i sin egna säng!

Så nu är vi hemma igen & ska bara njuta av min sista semester vecka! Tiden går så fort, tyvärr! Nu ska vi kolla på Iréne Huss-elddansen! Ganska bra filmer faktiskt, Laaater!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback