Jag vet att jag är seg..

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag, som sagt vi har varit på Kryssing, sen åkte älsklingen för att jobba ett hemskt 48 timmars pass, då passade jag på att umgås med Elin & snacka massa skit om gubben, he he, skoja bara! Vi har ätit gott, kollat på film & bara myst..Igår var jag, Fredde & Emma hemma hos Linda och hälsade på vår lilla bäbis (katten) och ev Emmas lilla knyte?! Klämde i oss en pizza innan vi åkte hem (som Sanna lovade att springa bort åt mig)

Idag har det varit en lugn & skön dag. Fam Ljungberg var förbi på en fika på förmiddagen, sen har vi bara slappat tills nu på kvällen då vi gick ut med Magnus & Sofi och käkade en supergod 3-rätters middag på Kingen =) Det var riktigt trevligt att komma ut en stund.. På tal om något helt annat nu så är jag riktigt sugen på att se filmen "Mammamia" Någon som sett den & kan risa eller rosa??

Kommentarer
Postat av: Emma

Enligt Peters mamma så var den kanon. Hon ansåg att jag skulle älska den.. vilket jag är tveksam om, jag som inte ens tycker om musikaler. Men enligt henne så ska den vara bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback