Fredag den 13:e, otursdag?

Det vill jag verkligen inte säga att det är, kl närmar sig 00.00 och det har fortfarande inte hänt något hemskt! Jag har varit hos doktorn & på jobbet idag! Sen tittade Herr & fru Ljungberg in på en snabb kaffe. Idag tog jag för mig & städade hemma oxå, det var ett tag sen, så nu var det verkligen dags!

Idag ska Elin sova här & vi har haft myskväll, kollade på filmen "flickan i källaren" verklighetsbaserad, men en konstigt inspelad film, inge vidare bra! Kollade precis på filmen Guru, den var däremot riktigt rolig =D Emma & Peter kom hit med Munkar, mums! Och sen joinade Emma oss en stund på kvällen!

Nu ska jag vara lite social med trötta Elin Pelin, tänk kl är snart 23.00 och hon är fortfarande vaken ;-) Laaaater!!

Ps. Har något hemskt hänt er idag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback