Hej Hej!!

Efter en del påtryckningar är det nu dags att blogga igen =P

Jag har inte varit så pigg på sistone, men förhoppningsvis blir det bättre snart. Jag och älsklingen åkte till Tällberg nu i helgen för att fira vår 5-års dag! Det var så fint och underbart skönt på Dalecarlia, ett underbart fint spa hotell! Mycket mys, god mat, prat framför den öppna brasan och bara lugn och ro, härligt!

               
Solnedgången                    Hotellet                         utsikten från rummet

Jag kan inte förstå att det har gått 5 år sedan vi blev tillsammans älskade! På ett sätt känns det som att vi träffats nyss och på ett annat sätt känns det som om vi varit gifta i minst 20 år! Du är mitt allt och jag älskar dig mest i hela världen! Du är en så fin och underbar människa. Tack för dessa fantastiska år och låt dem bli många många fler! massa Kärlek till dig!

Idag har älsklingen varit så duktig och klippt gräsmattorna och fixat. Vi var iväg och handlade lite idag och tog årets första Lappens glass, det var såå gott! Nu på kvällen har vi njutit av en god middag (mitt i allt kom Emma & Emma förbi och hade en snabb vätskekontroll, trevlans) och nu sitter vi och kollar på tv! Strax ska jag läga mig! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback