Hemma igen!

Ja nu är vi hemma igen, i Fredags åkte jag och älsklingen på en roadtripp till Stockholm, första stopp var hos min kusin vitamin med familj, där satt vi i flera timmar och snackade massa skit. Sen åkte vi hem till pappa och hämtade en nyckel och sen bar det av mot vackra Vaxholm, för att hälsa på Sanna & Johan, Hade en riktigt trevlig kväll/natt med mycket prat, god mat & super goda kladdkakemuffins med grädde & jordgubbar som Sanna gjort! Det var så roligt att äntligen komma dit och få se hur dom bor och bara krama om min kära vän =D

På lördagen träffade vi pappa och familjen, spelade lite fotboll, snackade skit, och sen åkte vi ut i verkstan och servade bilen, tyvärr blev inte allt som skulle gjort, men vi ska beställa delar & sen bli det fixat!

Känner mig inte alls nå pigg idag, ont i huvudet och fruktansvärt trött. Förresten jag undrar en sak, vad är det som händer med denna blogg??? Jag hittar inte ens mina kontakter, hjäälp mig någon!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Konstigt att dina kontaker försvunit! Vet inte alls vad de kan vara! Hoppas allt är bra med dig! Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback