Nej, nu har har det slagit slint!

Helgen bara sprang förbi som vanligt! I lördags fick jag besök av kära syster & hennes mor, Vi grillade & hade trevligt. På kvällen åkte dom iväg en sväng till Avesta för att trimma hunden de hade med sig (Miott) en ful kinesisk nakenhund by the way. Då passade vi på att åka en sväng till Dan & Linda för att spela lite kort & snacka skit!!!

Idag var det tidig uppgång som gällde, jag tänkte att jag skulle följa med och kolla in syrran när hon ställde ut Miott i Avesta idag, så att vi fick lite mer tid tillsammans! Herregud va mycket hundar det var där. Miotten var så duktig & kammade hem en 4:e placering iallafall.



Hur som helst så har det slagit slint i huvudet på mig, visst jag älskar hundar, men att jag skulle gå på hundutställning, det trodde jag tamme tusan inte!

Kommentarer
Postat av: Emma

den heter UPO, och WF 5280 D heter modellen :) och vad den kostar vet jag inte.. fick den i julklapp av pappa.. Men jag är jättenöjd med den, visst låter den lite men inte så jag stör mig på den.. den är inte särskilt stor och passar då mig perfekt :) Hoppas ni hittar ngn bra :) Allt bra annars? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback