Faaaaaaaaaaaaaaaaaaan (ursäkta)

Shit va rädd jag blev!! Jag,Michelle, Niklas & Älsklingen skulle åka till Avesta för att lämna Tarja i sitt nya hem, men vi blev hungriga så vi bestämde oss för att ta en burgare på Donken. När vi stod där i Mcdriven (Jag med friläge i och dragen handbroms) Säger det plötsligt bank och vi körde in i bilen framför, va fan, jag hade ju handbromsen i..Killen i Bmw framhör hoppas ut och blir förbannad som en tok, vilket jag förstår, jag står helt förvirrad, fattar inte vad som har hänt och får jordens utskällning, blev så rädd att jag nästan började gråta..!

Bad så hemskt mkt om ursäkt och sade att jag hade dragit åt handbromsen hårt och att det måste va fel på den. Han arg som satan, svor osv, sen kollade vi på bilen, och som tur var hade det inte hänt ett dugg, inte ens en liten repa!! TACK!! Tyckte dock att han kunde ha lugnat ner sig lite (speciellt när han såg att inget hänt) men nej nej, han va lika arg ändå! Kalaset slutade med att jag själv blev så jädra förbannad! Bläää

Kommentarer
Postat av: marthina

usch! låter inge kul! :(

2008-03-06 @ 13:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback