Up´s and Down´s

Nu var det ett tag sen jag skrev igen, tiden rullar på så snabbt att jag inte ens vet vilken dag det är, ha ha! Tis och Ons låg jag sjuk hemma, tyckte synd om mig själv och kollade på film! Men på Tordagen blev jag snabbt bättre, men det kanske berodde på att jag visste att min Bästaste Bästis skulle komma och hälsa på mig!! Vi hade skit roligt gick bla på Waynés och snackade massa skit, välbehövligt..! Helgen blev inte sämre då Sanna & Johan kom upp och hälsade på, Vi hade jätte trevligt. Fikade, kollade på film, Bowlade mm!! Kul att ha er "hemma" i Dalarna en sväng, Längtat såå mycket.!

Nu sitter jag här på jobbet & längtar hem till älsklingen!!  Vi hade verkligen en mysig kväll igår!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback